Gorjuss, Fly Away With Me

Even snel een kort berichtje plaatsen deze avond.
Deze maand hebbenze bij Be Challenged Zo'n leuk modelletje waarnmee we aan de slag kunnen gaan. Die kon ik echt niet laten liggen.
Dus na mijn huishoudelijke verplichtingen, ben ik als een speer naar mijn hobbykamertje vertrokken. En eerlijk is eerlijk... Het was ook wel echt hobbyweer vandaag.





Is ie leuk, of is ie leuk?
Helaas komen de kleuren niet zo mooi tot z'n recht, onder het kunstlicht.

Voor de basis van deze kaart heb ik Kraft gebruikt, en het designpapier komt van een grote blok van de Action. Deze keer heb ik mijn Gorjuss dametje gemaakt met de zogenoemde Character Dies. Dit zijn verschillende malletjes, waaruit je het dametje kan opbouwen. Van Vellum heb ik wolkjes gemaakt, en op de voorgrond staat nog een boompje. Deze heb ik gemaakt met behulp van een malletje van Marianne Design. 
Verder denk ik niet dat deze creatie nog veel uitleg nodig heeft. Maar mocht je vragen hebben, dan mag je die altijd aan me stellen natuurlijk.

Dank jullie allemaal voor het bezoekje, en de leuke reacties die ik altijd mag ontvangen. 

Tot snel.
-Xies- Renate.

Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):

Reacties

  1. Wat ontzettend GAAF gedaan Renate!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je Gorjussdametje is echt in de wolken...
    Mooi hoor!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsof ze opstijgt uit je card in a box, zó leuk Renate!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig zeg! Ik heb ze al zoveel gemaakt, ken het patroon nu uit mijn hoofd en heb alweer een opdracht van iemand om zo'n kaar te maken. Ze vindt ze geweldig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk boxkaartje Renate,
    met weer een heel leuk gorjussstempeltje erop...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk boxkaartje Renate

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous project, good choice of song. Very nicely interpreted. Thank you for joining in with us at Fab'n'Funky challenges.
    Buffy x (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn echt leuk om te maken Renate en ook met je dametje is ie enig!!!
    heel mooi geworden. Je hebt je goed vermaakt vandaag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is meer dan leuk hoor, zo schattig zoals ze aan haar ballon wegvliegt!!
    Perfecte keus bij het liedje!
    Een gezellige dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely creation, thank you for joining our challenge at CRAFT Challenge this week
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So beautiful. Thank you for joining the CRAFT challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful project. Thanks for sharing at Sunny Day Crafting.
    Janis, Owner & Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig geworden!

    Bedankt voor je deelname aan de Sunny Day Crafting Challenge
    We zien je graag weer terug bij de volgende challenge
    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely project :) Thank you for joining us at the CRAFT Challenge.
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. very nice and thanks for sharing with us at Craft this week

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super, wat een schitterend doosje. Mooi het Gorjuss dametje met haar ballon en leuk de vellum wolken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gemaakt zeg! En ja, fotograferen bij kunstlicht is niet ideaal, maar het is goed te zien hoe prachtig dit doosje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jee wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt. Zo gaaf ook deze kleurencombinatie, echt een top creatie!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gaaf pop-up doosje, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!