Gorjuss, I Found My Family In A Book.


Eerst wil ik jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar, en de allerbeste wensen wensen. Bij een nieuw jaar horen voornemens (tenminste, dat is wat er wordt gezegd) Mijn voornemen voor dit jaar is dat ik toch wat vaker aan mijn hobbytafel ga plaatsnemen, en dat ik met grotere regelmaat een bezoekje kom brengen aan jullie blogs.

Dit kakelverse jaar ga ik van start met een (hoe kan het ook anders) een kaartje met één van mijn Gorjuss dametjes. 
Tijdens mijn speurtocht op het Wereld Wijde Web ben ik er achter gekomen dat heel veel challengesblogs waarbij ze gebruik maken van sketches, ze bijna alle oude sketches 'bewaren' en dat je dus ten alle tijde deze sketches kan terugkijken. Dit kaartje heb gemaakt met als uitgangspunt de eerste sketch van My Favorite Things. Zó leuk!!!

De basis is gemaakt van een witte basiskaart, met hierop een stuk paars karton met holografisch effect. Dit is helaas op de foto niet zo goed te zien. De 2e laag is een stuk designpapier dat net een paar millimeter kleiner is. De cirkels bovenaan zijn gestanst donker paars Cardstock met een mal van Crea Lies. Het label lijntje onderaan is gemaakt met ponsen van Nellie Snellen, deze stansjes heb ik op gehangen aan een stuk bakerstwine dat ik een aantal keer om het kaartje heb gedraaid. Het lieve dametje heb ik gekleurd met mijn Chameleon Pens. Ik begin deze nieuwe markers al aardig onder de knie te krijgen. 😃 Ik heb haar daarna uit geknipt en op een ovaal geplakt van Vellum dat ik heb gestanst met een mal van Nellie Snellen. Als laatste een kleine sequin op het laatste labeltje, en toen vond ik mijn kaartje eigenlijk wel af.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties.
Tot snel
-Xies- Renate.

Graag doe ik mee met de volgende Challenge(s):
- Little Miss Muffet Challenges
- C.A.F.T. Challenge
- Cute Card Thursday
- Petal Lu Challenge
- Crafts Galore Encore Challenge Blog
- The Ribbon Girl Blog
- Paradise of Stamps
- Dies R Us Challenge
- Craftyhazelnut's Patternes Paper Challenge
- OLLCB
- Craftliners
- 7 kids challenge blog

Reacties

  1. Hoi Renate, jij ook de beste wensen voor 2017!
    Je bent het jaar goed begonnen met dit geweldig leuke kaartje....je Gorjussje is erg leuk gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super leuk Renate! Ik heb ook aantal van deze leuke stempeltjes maar gebruik ze te weinig.. binnekort maar weer mee aan de slag. Goede voornemens heb je en ook prachtig je afdrukje ingekleurd! Liefs kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totally adorable! Your coloring is fantastic as well as your design! I'm so pleased you could join our "Anything Goes With Dies" challenge at Dies R Us!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook heel veel goeds voor 2017! En je begint in ieder geval met een schattig kaartje, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een heel gelukkig en creatief 2017 Renate! Wat een beauty van een kaart laat je ons weer zien! Ik vind je kleurwerk er ook weer top uitzien, echt een plaatje hoor.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurwerk en mooie kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Renate,
    ook voor jou de allerbeste wensen met heel veel hobby plezier..
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze leuke digi, mooi ingekleurd, ik vind de labeltjes heel leuk bedacht,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg leuke kaart, Renate.
    Jij ook een gelukkig, gezond en creatief 2017 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,mooi in die paarstinten. Wat heb je je Gorjuss dame schitterend ingekleurd. Ook voor jou de allerbeste wensen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie start van het nieuwe jaar, prachtige kaart.
    En die goede voornemens deel ik met je.
    Fijn dat je deze maand meedoet aan de challenge van Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig mooi kaartje!!
    Je begint het jaar goed hoor.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a cutie! Thanks for joining us at Ooh La La!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor jou ook de beste wensen Renate.
    Je kaartje ziet er weer super mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi dit kaartje Renate....weer zooooo een schattig Gorjuss meisje erop...die je prachtig heb ingekleurd....KNAP gedaan!!!
    Ook voor jou een heel mooi, gezellig en vooral een creatief 2017..
    groetjes Rosina

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent een echte Gorjuss fan hè Renate en blijf maar lekker bezig met deze dametjes, mij vervelen ze niet! Ik vind het vellum heel leuk op het mooie papier staan!
    Ik wens je weer een heel mooi Nieuwjaar en veel hobby plezier!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Je kaartje is weer schitterend ☺
    Ja leuk zijn sketches altijd hè.
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij ook een heel gelukkig, gezond en creatief 2017. Je kaart is prachtig! Mooie kleuren combi, leuke sketch en schattige digi. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a clever design ... adorable! Thanks so much for playing in our ‘Anything Goes with Dies’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. de beste wensen ook voor jou Renate! Wat heb je je gorjuss weer mooi gekleurd en wat een leuk idee om haar op het vellum te plaatsen! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Renate,
    Ook voor jou de beste wensen en dat het een mooi jaar mag worden in alle opzichten! je eerste kaartje is al geplaatst....en wat voor een....schitterend! Je hebt het leuke afdrukje mooi ingekleurd.
    Komt wel goed met je dit jaar Renate om wat meer kaartjes te plaatsen....het begin is gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great project Thank-you for joining us at Crafts Galore Encore
Good luck in the challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card, thanks for sharing with the LMMS challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, ja Gorjuss...dan zit je bij mij altijd goed! Voor jou ook een gelukkig nieuwjaar. Je blog ziet er trouwens ook mooi uit, die van mij wil ik ook nog gaan veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jaaaaaaaa, dat is een voornemen waar we ons aan moeten gaan houden joh! Prachtig gekleurd. Wat ben jij goed geworden. Ik moet ook snel weer aan de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. So cute. Thanks for joining us at 7kids college fund.
    hugs
    Michele

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schiterende kaart Renate!
    Gezellig dat je meedoet aan de alles mag challenge bij Craftliners en veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thanks for joining us at CraftyHazelnut's Patterned Paper challenge.
    Margaret, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Thank you for sharing your cute card with us at Ooh La La Creations. Gorjuss is so sweet! Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een lief kaartje....leuk die gorjuss poppetjes. Heel mooi gedaan en leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Paradise of Stamps.
    Tot een volgende keer.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card !
    I love all these details.
    Thanks for joining us at Paradise of Stamps.
    Hugs, DT Murielle.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart leuk dat je mee doet met de Craftliners challenge.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!