Winnaars Post!!!

Jullie hebben nog een aantal winnaars van mij tegoed. 
Er waren heel veel reacties op de post waarin ik vertelde dat ik kaartje mag weggeven voor de Knotsgekke Kaartendagen, maar er waren maar 8 personen die aan gaven dat zw wel zin hebben in een dagje hobbyshoppen. In de tussentijd is er nog één persoon afgevallen, dus ik heb nog 7 personen over waar ik de kaartjes aan kan verloten.







Ik heb iedereen een eigen symbooltje gegeven.
Ja, ja... En Patrick heeft een grote rol gespeeld in deze loting. Hij heeft er 5 symbooltjes uit gepikt.




En dan volgen hieronder de winnaars, even netjes op een rijtje.




Sorry, Aartje.
Ik heb helaas geen gegevens van je kunnen vinden.




Gerrie, Joanne, Aartje, Henriët, en Irene. Van harte gefeliciteerd.
Willen jullie mij even jullie e-mail adres doorgeven? Dan zorg ik dat jullie over een aantal weekjes  jullie hobby assortiment lekker kunnen gaan aanvullen. 
Er wordt rekening gehouden met jullie voorkeur voor Zwolle, of Den-Bosch.

Reacties

  1. Gefeliciteerd dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je dat leuk bekend wie de winnaars zijn Renate!
    Van harte gefeliciteerd aan iedereen die kaartjes heeft gewonnen....en ik ga volgende keer gewoon weer mee doen!
    Dank je wel Renate!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Renate dat je een aantal blogsters blij gemaakt hebt met een vrijkaartje gefeliciteerd dames...ga maar lekker genieten op die geweldig beurs
    en Renate bedankt voor kans om mee te mogen doen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha Renate, wat superleuk dat ik 1 van de winaars ben om lekker (in mijn geval in Zwolle) te gaan shoppen.
    Ik lees altijd blogs via Bloglovin en ontdekte pas dat je dan toch een soort van anoniem bent. Volgens mij is dat inmiddels opgelost en ben ik weer vindbaar.
    Groeten, Aartje
    P.s. Ik ga je een mailtje sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. YES Jippie....whoehoe...zo blij hiermee! Reken maar dat ik met mijn knutsel vriendin ga shoppen Renate! Het is altijd al een dure reis er naar toe, dus nu kan ik wat extra's uit geven op de beurs in Zwolle! Echt te gek en heel erg bedankt voor deze vrij kaarten die jij mocht weg geven! Dit is heel leuk thuis komen uit mijn werk! Ik ga je een mailtje sturen hoor!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Renate,
    Blog ik even niet in het weekend en zie ik vanmorgen keen mailtje van Gerie met dit superrrr leuke nieuws! Gaaaf dat ik één van de bofbipsen ben, dikke dank je wel knuf!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie zo snel je mailadres niet Renate maar als je mijn reacties leest in je "inbox" dan heb je mijn mailadres als het goed is.

      xxx

      Verwijderen
  7. Wat een leuke verrassing!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha Renate, had je de kaartjes al verstuurd? We hebben nog een paar weken, maar ik vroeg me alleen af of ik iets gemist had.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!